სიახლეები

📚N2📚 პროექტი-“მკითხველის სკამი”

მასწავლებელი-თინიკო ლამპარაძე2.03-ში მომავლის სკოლის მე-7 ა კლასის მოსწავლეებმა:ალექსანდრე ჯაფარიძემ და ელენე ფუტკარაძემ ( პროექტ "მკითხველის სკამის" მიხედვით) მოირგეს ავტორისა და წარმდგენის როლი. მათ წაიკითხეს სულხან ქეთელაურის "ღვია" და გოდერძი ჩოხელის "დაკარგული სიყვარულის დასაბრუნებლად". თხზულებათა მოსმენის შემდეგ მოსწავლეებმა შეაფასეს წარმდგენი და თხზულება, ისაუბრეს ტექსტების კომპოზიციის,სტილის,მთავარი სათქმელის,პერსონაჟების შესახებ;თავიანთი დამოკიდებულება და შეფასება,ასევე მოსმენილი მოთხრობების მოკლე სიუჟეტი ჩაწერეს "მკითხველთა დღიურში". მადლობა ალექსანდრე ჯაფარიძესა და ელენე ფუტკარაძეს თხზულებების საინტერესო წარდგენისთვის. წარმატება დანარჩენ მოსწავლეებს "მკითხველის სკამის"მომდევნო შეხვედრებზე! (იხ. სრულად)
Read More

“ტვინების ბრძოლა”

02.03.2023 წლის გაზაფხულის შიდასასკოლო ჩემპიონატი მომავლის სკოლაში- "ტვინების ბრძოლა"გამარჯვებული გუნდები სხვადასხვა ასაკობრივ კატეგორიაში:VI ა კლასის გუნდი" გენიოსები"XI ა კლასის გუნდი" კრიმანჭული"წარმატება მომავლელებო! (იხ. სრულად)
Read More

მომავლელები საქართველოს იტორიის კვალდაკვალ

დამრიგებლის საათი. მე-5 ბ კლასითემა: 1921 წლის 25 თებერვალი_საქართველოს გასაბჭოება. მომავლელებმა მოისმინეს საინტერესო ინფორმაციები, და გაიაზრეს ამ დღის მნიშვნელობა.მომავალი თქვენია! (იხ.სრულად)
Read More

“ტვინების ბრძოლა”

2022-2023 წლის გაზაფხულის შიდასასკოლო ჩემპიონატი მომავლის სკოლაში- "ტვინების ბრძოლა"მე-2 ტურში გადავიდნენ: IVგ კლასის გუნდი" ცეცხლოვანები"V გ კლასის გუნდი " კელაპტარი"VI ა კლასის გუნდი" გენიოსები"IX ა კლასის გუნდი" დიდგორი"XI ა კლასის გუნდი" კრიმანჭული"წარმატება მომავლელებო! (იხ. სრულად)
Read More

“სკოლა ხომ პატარა სახელმწიფოა და, დაე, სკოლა დემოკრატიულად იყოს მოწყობილი “

И1საგანი-ქართული ენა და ლიტერატურამასწავლებელი- თინიკო ლამპარაძეკლასი-VIIა"სკოლა ხომ პატარა სახელმწიფოა და, დაე, სკოლა დემოკრატიულად იყოს მოწყობილი ", რათა გამოაწრთოს მოზარდი თაობის ხასიათი, განავითაროს ბავშვებში ინტერესები, მოქალაქეობრივი გრძნობები... თვითმოქმედება, ინიციატივა, შეუპოვრობა-დიმიტრი უზნაძე. სწორედ დამოუკიდებელი აზროვნების, არჩევნის თავისუფლების, მოსაზრებათა გაცვლის, კრიტიკული ანალიზისა და შემოქმედებითი უნარ-ჩვევების განვითარების მიზნით მომავლის სკოლის მე7 ა კლასის მოსწავლეები ჩაერთნენ პროექტში "მკითხველის სკამი". მიმდინარე წლის 2.03-დან 25.05-ის ჩათვლით მოსწავლეები ყოველ ხუთშაბათს თანაკლასელთა წინაშე წარადგენენ მათ მიერ შერჩეულ (უცხოელი ან ქართველი ავტორის) თხზულებას, ესეს, მინიატურას ან ნოველას.ტექსტის გაცნობის შემდეგ მოსწავლეები გამოყოფენ ძირითად და მეორეხარისხოვან პერსონაჟებს, მთავარ სათქმელს,მხატვრულ-გამომსახველობით საშუალებებს, გამართავენ დისკუსიას საგულისხმო საკითხებზე, შეაფასებენ თხზულების წარმდგენს და თხზულებას... შთაბეჭდილებას ჩაიწერენ სახელდახელოდ შექმნილ "მკითხველის დღიურში". მადლობა მე-7 კლასელ მომავლელებს პროექტით დაინტერესებისა და გულისხმიერებისათვის!წარმატება! (იხ.სრულად)
Read More

დიდება უკრაინას! დიდება გმირებს!

#დიდებასაქართველოსდიდებაუკრაინასდიდებაგმირებს!საგანი: ჩვენი საქართველო მე 5 ა,ბ,გ კლასის მოსწავლეებმა მოისმინეს მოხსენება რუსეთ-უკრაინის ომის შესახებ, რომელიც ზუსტად ერთი წლის წინ 24.02.2022 ში დაიყო. ვისაუბრეთ აღნიშნული პრობლემის სიმძიმეზე და იმ მძიმე შედეგებზე რომელიც იწვევს ომს. განვიხილეთ კონფლიქტები და მათი მოგვარების გზები. მოსწავლეებმა თავიანთი ნახატებით წარმოადგინეს ამ ომის დასრულების გზა, რომელიც მშვიდობაზე და შეთანხმებაზე გადის.დიდება უკრაინას!დიდება გმირებს! (იხ. სრულად)
Read More

“სკოლა ხომ პატარა სახელმწიფოა და, დაე, სკოლა დემოკრატიულად იყოს მოწყობილი “

საგანი-ქართული ენა და ლიტერატურამასწავლებელი- თინიკო ლამპარაძეკლასი-VIIა"სკოლა ხომ პატარა სახელმწიფოა და, დაე, სკოლა დემოკრატიულად იყოს მოწყობილი ", რათა გამოაწრთოს მოზარდი თაობის ხასიათი, განავითაროს ბავშვებში ინტერესები, მოქალაქეობრივი გრძნობები... თვითმოქმედება, ინიციატივა, შეუპოვრობა-დიმიტრი უზნაძე. სწორედ დამოუკიდებელი აზროვნების, არჩევნის თავისუფლების, მოსაზრებათა გაცვლის, კრიტიკული ანალიზისა და შემოქმედებითი უნარ-ჩვევების განვითარების მიზნით მომავლის სკოლის მე7 ა კლასის მოსწავლეები ჩაერთნენ პროექტში "მკითხველის სკამი". მიმდინარე წლის 2.03-დან 25.05-ის ჩათვლით მოსწავლეები ყოველ ხუთშაბათს თანაკლასელთა წინაშე წარადგენენ მათ მიერ შერჩეულ (უცხოელი ან ქართველი ავტორის) თხზულებას, ესეს, მინიატურას ან ნოველას.ტექსტის გაცნობის შემდეგ მოსწავლეები გამოყოფენ ძირითად და მეორეხარისხოვან პერსონაჟებს, მთავარ სათქმელს,მხატვრულ-გამომსახველობით საშუალებებს, გამართავენ დისკუსიას საგულისხმო საკითხებზე, შეაფასებენ თხზულების წარმდგენს და თხზულებას... შთაბეჭდილებას ჩაიწერენ სახელდახელოდ შექმნილ "მკითხველის დღიურში". მადლობა მე-7 კლასელ მომავლელებს პროექტით დაინტერესებისა და გულისხმიერებისათვის!წარმატება! (იხ. სრულად)
Read More

🛎🎓🛎ზრუნვა _ მასწავლებლების პროფესიული ზრდისათვის!

19.02.2923 წელიზრუნვა _ მასწავლებლების პროფესიული ზრდისათვის! ტრენინგის დასკვნითი დღე! ბათუმის მომავლის სკოლა!!ესგ-ს მოთხოვნების შესაბამისი ️სასწავლო პროცესის დაგეგმვისა და წარმართვისათვის ,სასკოლო კურიკულუმის სწორად შედგენა და განვითარება.მოსწავლეზე ორიენტირებული და მორგებული სწავლის სტრატეგია.დღის შეჯამება და დამსახურებილი სერტიფიკატები!ტრენინგს უძღვებოდა ფილოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი, ტრენერი, მენტორი მასწავლებელი,შპს "მოსამზადებელი სკოლის" დამფუძნებელი და დირექტორი თამარ ფაჩულია!მადლობა ქ.თამარს აკადემიურობისა და თანანშრომლობისთვის!!ერთად_ ყველაფერს შევძლებთ!! (იხ. სრულად)
Read More

საოცარი მომავლელი მასწავლებლები და გამორჩეული ტრენერი!!

ბათუმის მომავლის სკოლა!!18.02.2023 წსაოცარი მომავლელი მასწავლებლები და გამორჩეული ტრენერი!!მუდმივიძიება_პროფესიულიგანვითარება !სასწავლო გეგმის/კურიკულუმის შედგენის ტრენინგი .2 დღიან ტრენინგ-კურსი. ტრენინ-კურსის საკითხებია:• საკვანძო ცნებები და ტერმინები;• ესგ-ს მოთხოვნების შესაბამისი სასწავლო პროცესის აღწერა;• სასწავლო პროცესის დაგეგმვა და წარმართვა;• სასკოლო კურიკულუმის განვითარება.კურიკულუმის კომპონენტებს:• სწავლა-სწავლების მიზნები - რატომ ვასწავლი?• სასწავლო რესურსები - რა მასალაზე დაყრდნობით ვასწავლი?• სწავლების მეთოდები და სტრატეგიები - როგორ ვასწავლი?• შეფასება - როგორ ვაფასებ მოსწავლეების მიღწევებს?ტრენინგი უძღვებოდა ფილოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი, ტრენერი, მენტორი მასწავლებელი,შპს "მოსამზადებელი სკოლის" დამფუძნებელი და დირექტორი თამარ ფაჩულია!ერთად_ ყველაფერს შევძლებ!! (იხ. სრულად)
Read More