I საფეხური დაწყებითი I-VI კლასები
„თამაში გამოკვლევის უმაღლესი ფორმაა“
აინშტაინი
ძირითადი მიზნები:
- მოსწავლის სწორი ფიზიკური და სულიერი თვისებების ,მიდრეკილებების გამოსავლენად და განსავითარებლად შესაბამისი პირობების შექმნა;
- მომდევნო საფეხურისთვის ეფექტური სწავლების საჭირო საფუძვლების ჩამოყალიბება ;
- ზოგადი უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება :
- წერა;
- კითხვა;
- მეტყველება;
- მოსმენა;
- დროის სწორი გადანაწილება;
I-V(I სემესტრი) კლასებში შეფასების ფორმად გამოიყენება:
- განმავითარებელი შეფასება=სიტყვიერი და წერილობითი კომენტარი;
- პორტფოლიო (სადაც ინახება საშინაო და საკლასო ნამუშევრები,ტესტები)
- შეფასება ხდება საგნის სპეციფიკიდან გამომდინარე შეფასების სქემის, რუბრიკის ფორმით.
- V(II სემესტრი) და VI კლასში მოსწავლის შეფასება ხდება 10 ბალიანი სისტემით.
- სპორტი, ცეკვა, ჭადრაკი და რელიგია, ფასდება – ჩათვლით.
- 10 ბალიანი სისიტემით ფასდება -ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული საგნები: ქართული ენა და ლიტერატურა; მათემატიკა; ინგლისური ენა; რუსული ენა და ლიტერატურა; ბუნებისმეტყველება; ისტორია; სახვითი ხელოვნება; მუსიკა; სპორტი; სამოქალაქო თავდაცვა უსაფრთხოება; ისტ;