დაწყებითი სკოლა

დაწყებითი სკოლა

I საფეხური დაწყებითი I-VI კლასები


„თამაში გამოკვლევის უმაღლესი ფორმაა“
                                    აინშტაინი


ძირითადი მიზნები:

  • მოსწავლის სწორი ფიზიკური და სულიერი თვისებების ,მიდრეკილებების გამოსავლენად და განსავითარებლად შესაბამისი პირობების შექმნა;
  • მომდევნო საფეხურისთვის ეფექტური სწავლების საჭირო საფუძვლების ჩამოყალიბება ; 
  • ზოგადი უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება :
  • წერა;
  • კითხვა; 
  • მეტყველება; 
  • მოსმენა; 
  • დროის სწორი გადანაწილება; 

 

I-V(I სემესტრი) კლასებში შეფასების ფორმად გამოიყენება: 

 

  • განმავითარებელი შეფასება=სიტყვიერი და წერილობითი კომენტარი;
  • პორტფოლიო (სადაც ინახება საშინაო და საკლასო ნამუშევრები,ტესტები) 
  • შეფასება ხდება საგნის  სპეციფიკიდან გამომდინარე შეფასების სქემის, რუბრიკის ფორმით.
  • V(II სემესტრი)  და VI კლასში მოსწავლის  შეფასება ხდება 10 ბალიანი სისტემით. 
  • სპორტი, ცეკვა, ჭადრაკი და რელიგია, ფასდება - ჩათვლით.
  • 10 ბალიანი სისიტემით ფასდება -ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული საგნები: ქართული ენა და ლიტერატურა; მათემატიკა; ინგლისური ენა; რუსული ენა და ლიტერატურა; ბუნებისმეტყველება; ისტორია; სახვითი ხელოვნება; მუსიკა; სპორტი; სამოქალაქო თავდაცვა უსაფრთხოება; ისტ;